Menu
0
Wij worden beoordeeld met een 9.2/10
Betaling achteraf mogelijk
Al meer dan 25.000 tevreden klanten
Gratis verzending vanaf €150 excl. btw

Klantenservice

Klantenservice:
Bereikbaar: Maandag t/m donderdag: 8:30 - 17:00 uur  en op vrijdag van 8:30 - 12:30 uur.
Telefoon: 0314 - 38 49 60
Mail: [email protected]

Openingstijden winkel:
Maandag t/m donderdag: 8:30 - 17:00 uur  en op vrijdag van 8:30 - 12:30 uur.
Zaterdag en zondag: gesloten

0314 - 38 49 60
Schoonmaakdiscount.nl

Expeditieweg 5

7007 CM

Doetinchem

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Bestellen
Kan ik ook als particulier bestellen in de webshop?

Het is mogelijk om zowel zakelijk als particulier te bestellen in onze webshop.
U kunt bij ons een account aanmaken of afrekenen als gast. 

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij kunnen alleen bestellingen aannemen met een factuuradres in Nederland of België. Ook verzenden wij niet naar andere landen dan deze. 

Waarom heb ik geen track & trace code ontvangen?

Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan per mail een automatische bevestiging. Dit bericht wordt verzonden naar het mailadres dat u heeft ingevuld tijdens het bestellen in onze webshop. Vaak krijgt u dan dezelfde dag nog een mail met de track & trace code van onze transporteur (PostNL of Transmission). 

Geen mail ontvangen?

- Graag willen wij u vragen te controleren of het mailadres dat u heeft opgegeven juist is
- Het kan zijn dat de mail in uw spambox is beland
- U ontvangt pas een track & trace code zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden is

Soms kan het zo zijn dat uw bestelling helemaal geen track & trace code bevat, omdat wij het pakket op een andere manier gaan verzenden dan standaard. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij zendingen die te groot of te zwaar zijn of omdat wij uw bestelling op een andere manier sneller bij u kunnen afleveren. Wel zult u in ieder geval altijd een mail moeten ontvangen wanneer de zending naar u onderweg is. 


Neem voor verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice. 

 

 

Waarom lukt het mij niet om een artikel per stuk te bestellen?

Sommige artikelen verkopen wij alleen per volle omdoos. Wanneer de minimale afname van een artikel bijvoorbeeld 6 stuks is, lukt het niet om 1 stuk in het winkelwagentje te plaatsen. Bij producten waar dit van toepassing is, staat het minimale aantal al ingevuld.

 

Hebben jullie een fysieke winkel om producten te bekijken?

Jazeker! Onze winkel en magazijn zijn gevestigd aan de Expeditieweg 5 te Doetinchem. Let wel op dat wij niet altijd alle artikelen op voorraad hebben. Wanneer u een specifiek artikel wilt komen bekijken, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Zo weet u zeker dat het desbetreffende artikel op voorraad is. Ook kunt u een artikel alvast bestellen in de webshop om later af te halen in onze winkel. 

 

Is het mogelijk om een artikel te reserveren voor afhaling?

Wanneer u een artikel besteld in onze webshop, wordt deze automatisch voor u gereserveerd. U kunt het artikel vast online afrekenen en dan sturen wij u een bericht als de bestelling klaarstaat. 


Wilt u een artikel reserveren maar nog geen bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Betalingen
De betaling van mijn bestelling is mislukt, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat de betaling niet is gelukt. In dit geval mag u het bedrag overmaken op onze rekening, of proberen opnieuw te betalen door in te loggen in uw account. Hier vindt u de niet betaalde bestelling terug. Wat wij ook kunnen doen is u handmatig een betaallink per mail toesturen, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Mijn bestelling is per bankoverschrijving betaald, hoe lang duurt het voordat dit wordt verwerkt?

Bankoverschrijvingen worden niet altijd dezelfde dag nog verwerkt. Zodra wij een betaling hebben ontvangen proberen wij dit zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Het proces wordt versneld wanneer u het ordernummer van de bestelling in de omschrijving vermeld. Zo weet onze administratie dat de binnengekomen betaling bij uw bestelling hoort. Wanneer niet de juiste gegevens in de omschrijving staan, is het voor ons lastig om de betaling te linken aan uw bestelling. Dit kan voor vertraging zorgen, neem in dit geval contact op met onze klantenservice. 

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€0,00
Bestel nog voor €181,50 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.