Waar blijft mijn bestelling?

status van mijn bestelling inzien
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, wilt u natuurlijk graag dat deze zo snel mogelijk wordt uitgeleverd. Toch kan het om diverse redenen zo zijn dat uw bestelling nog niet is verzonden. Ga voor de actuele status van uw bestelling naar Mijn account en klik op Mijn bestellingen. 


Heeft u als gast een bestelling geplaatst?
Wanneer u bij ons als gast heeft besteld, kunt u ervoor kiezen om alsnog een account aan te maken. Zodra u dezelfde gegevens invult als bij uw bestelling, worden deze automatisch gekoppeld. Op deze manier kunt u de status van uw bestelling bekijken. Wilt u geen account aanmaken maar toch weten waar uw bestelling blijft? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Status:
- Wachten op verzending (uw bestelling is goed ontvangen en wordt verwerkt)
- Wachten op betaling (u heeft een bestelling geplaatst maar nog niet betaald)
- Gedeeltelijk verzonden (uw bestelling is deels verzonden, één of meerdere artikelen worden nageleverd.
- Verzonden (uw bestelling is verzonden en u heeft een Track & Trace code ontvangen)
- Wachten op bestelartikel (u heeft een artikel besteld dat nog niet bij ons binnen is)
- Geannuleerd (uw bestelling is geannuleerd en wordt niet verzonden)

Mail ontvangen
Als uw bestelling juist bij ons is binnengekomen ontvangt u een bevestigingsmail. Ook wanneer uw bestelling is verzonden, krijgt u hiervan bericht. Heeft u geen mailt ontvangen? Kijk dan eens in uw spambox of neem contact op met onze klantenservice. 



Let op! Bestelartikelen hebben een langere levertijd. De indicatielevertijd staat vermeld bij het desbetreffende artikel.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x