Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier nog niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

1 Bestellen
1.1 Waarom lukt het mij niet om een artikel per stuk te bestellen?

Sommige artikelen verkopen wij alleen per volle omdoos. Wanneer de minimale afname van een artikel bijvoorbeeld 6 stuks is, lukt het niet om 1 stuk in het winkelwagentje te plaatsen. Bij producten waar dit van toepassing is, staat het minimale aantal al ingevuld. Zie voorbeeld:

1.2 Kan ik ook als particulier bestellen in de webshop?

Het is mogelijk om zowel zakelijk als particulier te bestellen in onze webshop.
U kunt bij ons een account aanmaken of afrekenen als gast. 

1.3 Waarom heb ik geen track & trace code ontvangen?

Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u hiervan per mail een automatische bevestiging. Dit bericht wordt verzonden naar het mailadres dat u heeft ingevuld tijdens het bestellen in onze webshop. Vaak krijgt u dan dezelfde dag nog een mail met de track & trace code van onze transporteur (PostNL of Transmission). 

Geen mail ontvangen?

- Graag willen wij u vragen te controleren of het mailadres dat u heeft opgegeven juist is
- Het kan zijn dat de mail in uw spambox is beland
- U ontvangt pas een track & trace code zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden is

Soms kan het zo zijn dat uw bestelling helemaal geen track & trace code bevat, omdat wij het pakket op een andere manier gaan verzenden dan standaard. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij zendingen die te groot of te zwaar zijn of omdat wij uw bestelling op een andere manier sneller bij u kunnen afleveren. Wel zult u in ieder geval altijd een mail moeten ontvangen wanneer de zending naar u onderweg is. 


Neem voor verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice. 

 

 

1.4 Hebben jullie een fysieke winkel om producten te bekijken?

Jazeker! Onze winkel en magazijn zijn gevestigd aan de Expeditieweg 5 te Doetinchem. Let wel op dat wij niet altijd alle artikelen op voorraad hebben. Wanneer u een specifiek artikel wilt komen bekijken, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Zo weet u zeker dat het desbetreffende artikel op voorraad is. Ook kunt u een artikel alvast bestellen in de webshop om later af te halen in onze winkel. 

 

1.5 Is het mogelijk om een artikel te reserveren voor afhaling?

Wanneer u een artikel besteld in onze webshop, wordt deze automatisch voor u gereserveerd. U kunt het artikel vast online afrekenen of pas bij het ophalen in onze winkel. 


Wilt u een artikel reserveren maar nog geen bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

2 Betalingen
2.1 De betaling van mijn bestelling is mislukt, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat de betaling niet is gelukt. In dit geval mag u het bedrag overmaken op onze rekening, of proberen opnieuw te betalen door in te loggen in uw account. Hier vindt u de niet betaalde bestelling terug. Wat wij ook kunnen doen is u handmatig een betaallink per mail toesturen, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

2.2 Mijn bestelling is per bankoverschrijving betaald, hoe lang duurt het voordat dit wordt verwerkt?

Zodra wij een betaling hebben ontvangen, wordt dit onder normale omstandigheden dezelfde dag nog verwerkt. Het proces wordt versneld wanneer u het ordernummer van de bestelling in de omschrijving vermeld. Zo weet onze administratie dat de binnengekomen betaling bij uw bestelling hoort. Wanneer niet de juiste gegevens in de omschrijving staan, is het voor ons lastig om de betaling te linken aan uw bestelling. Dit kan voor vertraging zorgen, neem in dit geval contact op met onze klantenservice. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »